keskiviikko 24. helmikuuta 2016

rymy the (melkein) eräkoira


Jostain itselleni täysin käsittämättömästä syystä, kanssaeläjä on jo pidempään ollut innostunut vaeltamisesta - kesällä mä sen vielä jotenkuten ymmärrän (paitsi että silloinkin näen sieluni silmin kaikki ne vaanivat karhut, ilvekset, käärmeet, hyttyset, hämähäkit jne), mutta että joku ihan oikeasti menee kylmällä kelillä innoisaan tarpomaan lumen valtaamaan metikköön, ja jää sinne jopa yöksi, sitä mä en vaan voi käsittää, haha. Eikä mun onneksi tarvitsekaan! Tai no, kyllä mä tavallaan näitä kuvia katsellessa ymmärrän, joo, mutta sitten mä muistan sen kylmän - eikä muuten pätkän vertaa enää houkuta, hyr. Rymy ei ole vielä yhdellekään pidemmälle reissulle lähtenyt mukaan (ehkä kesällä voisikin), mutta tässä yksi päivä otus pääsi Henkan ja tämän isän mukaan metsään muutamaksi tunniksi. Lunta oli enemmän kuin tarpeeksi ja vaikkei Rymyllä ollutkaan lumikenkiä, toisin kuin tovereillaan, hyvin oli eteneminen sujunut eikä ollut iskenyt vilukaan (haalari oli varmuuden vuoksi kyllä repussa). Henkan ei-niin-koirallinen versio samaisesta reissusta löytyy muuten TÄÄLTÄ.

--- 
On Tuesday Henkka and his Dad spent a few hours walking in the forest with snowshoes and Rymy got to go with them, yay! I was at work at the time but that's fine because quite frankly, this isn't exactly my kind of "fun", haha. They're actually planning on going hiking together next week - for two days or so! They will be sleeping outdoors which is just crazy if you ask me o.O Naturally Rymy will stay home with me, we prefer sleeping in our warm, cozy beds ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti