sunnuntai 28. helmikuuta 2016

soittolistalla vol 4

Helmikuu toi tullessaan muutoksen, tai ainakin halun muuttaa asioita - pikkuhiljaa ja pienissä erissä. Oon kokeillut uusia ruokia, järjestänyt kämppää uuteen uskoon (siitä ehkä lisää juttua myöhemmin), pistänyt paljon vanhaa tavaraa kiertoon, opetellut luopumaan menneestä niin fyysisesti kuin henkisesti, ja yrittänyt sitkeästi pyrkiä eteenpäin kohti sitä ihmistä, jollainen tahdon olla. Siinä sivussa oon kokenut tarpeelliseksi kuunnella välillä uutta musaa... Jostain syystä tänään en koe tarpeelliseksi selittää yhtään mitään, paitsi että iskä on viemässä minut ja siskon Semmareiden konserttiin, enkä mä voisi olla onnellisempi - mä olen todella pitkään tahtonut nää tyypit nähdä, ja oon jo pidempään miettinyt, että tahtoisin joskus mennä nimenomaan iskän kanssa. Konsertti sattuu samalle viikolle kuin minilomani, joka on tarkoitus pyhittää pääsykokeisiin valmistautuen, mutta tästä en voinut kieltäytyä, en sitten millään! Enkä olisi halunnutkaan.

*** 

SEMMARIT | oboe ja maito


EVELINA | vuoristorataa


REINO NORDIN | puhu vaan


ROBIN feat SANNI | miten eskimot suutelee?

JUSTIMUS | koirat vs kissat


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti