tiistai 24. maaliskuuta 2015

| whiptailed



Koska minulla oli yksinäistä täällä, Rymy the whip-tailed dog päätti lyöttäytyä yhteen kanssani, jee! Alunperin olin vahvasti sitä mieltä, etten tahdo omia tarinoitani samaan paikkaan Rymyä koskevien kirjoitusten kanssa, koska kaikkia ei välttämättä kiinnosta juuri minun asiani, tai vastaavasti koirani, mutta kuten tuolla whip-tailed dog -blogin puolella selitin; juttu ei vaan enää minun kannaltani toiminut, ei tällä hetkellä. Joten nyt jatketaan etiäpäin näin, iloisesti kimpassa. Toki, jos joskus muutan mieltäni, niin Rympylän stoorit palaavat takaisin vanhan blogin puolelle - ja minähän tunnetusti muutan mieltäni, usein ja jatkuvasti, hups.

Käytännössä tämä koko juttu tarkoittaa siis sitä, että postaukset, joissa Rymy tavalla tai toisella esiintyy, tulevat omien (isoilla kirjoitettujen) tunnisteidensa alle. Facesivusto, WHIPTAILED, säilyy edelleen ja siellä tullaan jatkossa seuraamaan sekä Rympylän kuulumisia, että siskoni Luca-whippetin edesottamuksia. Tuonne facen puolelle tulen myös linkittämään kaikki Rymyä koskevat postaukset, joten sikälimikäli minun yleiset asiani eivät juuri sinua kiinnosta, kannattaa seurailla blogia jatkossa facen kautta. Ihan jokaista postausta, jossa Rymyn mainitsen en sinne tule päivittämään tietenkään, vaan siis juurikin ne, joissa koko postauksen focus on lähinnä tuossa ruoskahännässä. 

Että sellaista tänään, jännä nähdä mitä huomenna keksin! Kiitos ja anteeksi, ahem.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti